Obsah kurzu
ÚVOD DO ZVLÁDÁNÍ EMOCÍ POMOCÍ MINDFULNESS
Dozvíte se, jak emoce ovlivňují váš každodenní život, zejména stres, vitalitu a motivaci. Odnesete si také první tipy, jak lépe zvládat těžké emoce i posílit radost.
0/4
PODROBNĚJI O EMOCÍCH A JEJICH VÝZVÁCH
Seznámíte se s jednotlivými emocemi, konkrétně se strachem, hněvem, smutkem, vinou, studem i radostí. Dozvíte, kdy tyto emoce mohou být prospěšné a kdy nikoliv i jak je můžete využívat více ku prospěchu sebe i druhých.
0/5
METODY ZVLÁDÁNÍ EMOCÍ
Naučíte se dvě účinné praxe zvládání emocí. Meditace uvolňování emocí vám pomůže rozpoznat, přijmout a uvolnit těžké emoce jako je strach, vina nebo hněv. Meditace rozvoje radosti vám umožní posílit radost a vděčnost v každodenních situacích.
0/6
DOPORUČENÍ PRO ZVLÁDÁNÍ EMOČNĚ NÁROČNÝCH SITUACÍ
Dozvíte se řadu dalších tipů, jak můžete lépe zvládat emočně náročné situace a životní výzvy. To vše mimo jiné demonstruji na mých vlastních životních zkušenostech a fuck-upech.
0/4
Jak zvládat náročné emoce a posílit radost pomocí mindfulness
O lekci

Zde se dozvíte, proč je důležité naučit se zvládat náročné emoce, jako je strach, hněv nebo vina. Podíváme se také na to, jak udržitelně posílit radost v našem životě.

Připojit se ke konverzaci
0% Dokončeno
×
×

Košík